|

Konsumentombudsmannen: Dyra kundbetjäningssamtal måste ses över

Nyhetsbild
Konsumentombudsmannen gillar inte att företag hänvisar kunderna till företagsnummer som ära dyra att ringa till. Foto: Arkiv
Många företag hänvisar sina kunder till dyra företagsnummer ifall man vill uträtta sitt ärende per telefon. Nu vill konsumentombudsmannen sätta stopp för det här.
Du hittar dina sparade artiklar då du klickar på ditt konto uppe till höger på sajten och väljer "Sparade artiklar"
Bästa läsare
För att fortsätta läsa behöver du ha en prenumeration och vara inloggad.
1 månad för 1€
Lokala nyheter när du vill, var du vill.
Ja tack!
Bästa läsare
För att fortsätta läsa behöver du ha en prenumeration och vara inloggad.
1 månad för 1€
Lokala nyheter när du vill, var du vill.
Ja tack!

Våra huvudnyheter

Mest läst senaste veckan