|

Botnia Marin har fullt upp – i bästa fall tar man sig hyfsat obemärkt ur coronakrisen

Försäljningschefen Robert Carpelan på Botnia Marin hoppas att coronakrisen inte blir som finanskrisen 2008. Då drabbades företaget hårt, fast det visade sig först senare.
Foto: Arkiv/Marcus Lillkvist

Försäljningschefen Robert Carpelan på Botnia Marin hoppas att coronakrisen inte blir som finanskrisen 2008. Då drabbades företaget hårt, fast det visade sig först senare.

Botnia Marin sålde slut på säsongens båtar före coronakrisen slog till på allvar. Jobben är säkrade just nu. Hur det blir sen vet ingen, men försäljningschefen Robert Carpelan tror på framtiden.
Du hittar dina sparade artiklar då du klickar på ditt konto uppe till höger på sajten och väljer "Sparade artiklar"

Vill du läsa hela artikeln?

Obegränsad tillgång till webbnyheter och e-tidningen.

1 månad för 1 €

Mest läst senaste veckan