Vi söker en person som är kunnig inom logistikbranschen, vars huvudansvar är att organisera transporter och utveckla kundrelationer. Din arbetsbeskrivning är ansvarsfull och central för vår dagliga verksamhet. Vi förutspår kommande dagar, men i en ständigt föränderlig miljö har du förmågan att reagera på förändringar som sker under dagen.

Dina arbetsuppgifter inkluderar:

• Resursplanering och planering av kommande transporter
• Kommunikation med kunder och anställda
• Utveckling och underhåll av goda kundrelationer samt kundförvärv
• Säkerställande av kostnadseffektiva och punktliga transporter

Vi förväntar oss av dig:

• I denna roll behöver du kunna finska språket samt grundläggande kunskaper i svenska och engelska
• God stresstålighet och öga för organisering
• Förmåga att arbeta med dator och goda IT-kunskaper
• Erfarenhet av logistikbranschen
• Flexibel och självgående attityd
• Stark kommunikationsförmåga och förmåga att förstå helheter

Vi erbjuder dig:

Ett intressant och mångsidigt jobb i ett finskt familjeföretag. Hos oss får du en bra arbetsgemenskap och trevliga kollegor. Din roll är ansvarsfull och du får möjlighet att arbeta självständigt och initiativrikt, men med en omfattande introduktion i arbetet. Vi vill stödja personalens välmående och erbjuder bland annat E-passi.

Är du intresserad av tjänsten?

Skicka din ansökan och löneanspråk senast den 24 november 2024 till madeleine.sabel@riitanherkku.fi.

Behöver du mer information?

Du kan få information om tjänsten via telefon på vardagar mellan kl. 15-16, Jessica Gustafsson 050 409 9513.